پسوند فایل FSX
زیربرنامه نوشته شده به زبان F# (به صوت "F Sharp" تلفظ می شود) است که زبان برنامه نویسی تابعی است و به صورت رسمی توسط Microsoft همراه با Visual Studio 2010 تهیه شده است؛ می تواند با مولفه " F# تعاملی" Visual Studio اجرا شود؛ برای رونوشت برداری کد F# در عوض همگردانی آن به کار می رود.
برخلاف فایل های کد منبع F# (پسوند .FS)، فایل های FSX در فایل های .DLL یا .EXE همگردانی و سپس اجرا نمی شوند. در عوض آن ها توسط F# تعاملی اجرا می شوند.
نکته: حالت F# تعاملی می تواند با انتخاب قطعه ای از کد F# و فشردن Alt-Enter در Visual Studio آغاز شود. زیربرنامه های F# نیز از پسوند .FSSCRIPT استفاده می کنند.