پسوند فایل ACT
فرمت صوتی ضبط شده توسط برخی ضبط کننده های صوتی و پخش کننده های MP3 است؛ با استفاده از Adaptive Differential Pulse Code Modulation فشرده شده است.
فایل جدول رنگی Adobe
فایل جدول بررسی رنگ (CLUT) مورد استفاده Adobe Photoshop است، برنامه ای که برای ویرایش گرافیک های رستری به کار می رود؛ مجموعه ای از رنگ های از پیش تعریف شده را نگه می دارد؛ برای اعمال CLUT به تصویری در کادر محاوره ای "ذخیره بری وب" در Photoshop به کار می رود.
فایل های ACT برای بهینه سازی تصاویر به منظور نشر در وب به کار می رود. با افزودن یا کاستن از تعداد رنگ های CLUT کاربران می توانند پیش از ذخیره آن، کیفیت تصویر را در برابر اندازه فایل به دست آمده بررسی کنند.
جداول رنگ Adobe می توانند با انتخاب منوی جدول رنگ و انتخاب بارگذاری جدول رنگ... در کادر محاوره ای ذخیره برای وب بارگذاری شوند. چندین فایل ACT از پیش تعریف شده همراه نصب Photoshop در مسیر /Presets/en_US/Save for Web Settings/Color Tables/ قرار می گیرند.
نکته: CLUTها توسط برخی فرمت های تصویر، مثلا .GIF، در کادر ذخیره برای وب به کار می روند. هرچند توسط فایل های .JPG و .PNG مورد استفاده قرار نمی گیرند.
سند Alma CAD/CAM
سند تهیه شده توسط محصولات نرم افزاری Alma CAD/CAM مثل اقدام/برش، اقدام/جوشکاری و اقدام/لوله کاری، است؛ حاوی داده های Alma CAD/CAM است که دستورالعمل ها برای دستگاه های برش سه بعدی یا روبات های جوشکار را مشخص می کند؛ می تواند تکنولوژی های لیزر، پلاسما، فشار آب و شعله را در بر گیرد.
فایل بازیگر سه بعدی Genesis
کاراکتر سه بعدی یا "بازیگر" ذخیره شده به فرمت سه بعدی Genesisاست؛ ممکن است شامل حرکات شی، پوسته ها و مواد باشد؛ فایل های بازیکن مستقیما در Genesis سه بعدی یا با تبدیل سایر فرمت های سه بعدی به فرمت ACT با استفاده از استودیوی بازیگر Genesis سه بعدی تهیه می شوند.
Genesis سه بعدی یک موتور نمایش سه بعدی واقعی منبع باز است که اساسا برای تهیه بازی های سه بعدی به کار می رود. بسته موتور سه بعدی Genesis شامل استودیوی بازیکن، مشاهده کننده بازیکن و سایر فایل ها است. اطلاعات بیشتر در وب سایت Genesis سه بعدی در دسترس هستند.
فایل عملیاتی بازی ساز DS
فایل مورد استفاده بازی ساز DS است، برنامه ای که برای تهیه بازیهای Nintendo DS به کار می رود؛ حاوی عملیات بازی نوشته شده به زبان Cاست؛ برای نمایش گرافیک ها، پخش صداها، تهیه گذارها و کنترل منطق بازی و نیز سایر عملیات به کار می رود.
عملیات سفارشی می توانند از طریق الگوهای تهیه شده در واسط ویرایشگر عملیات بازی ساز DS تهیه شوند. فایل های ACT در مسیر \Actions\ نصب بازی ساز DS نگهداری می شوند.
فایل های ACT با فایل .ACTX متناظر ذخیره می شوند که حاوی توصیفی برای عملیات است.
نمودار عملیات راهنمای مستندسازی FoxPro
روابط سلسله مراتبی در کد برنامه FoxPro را نشان می دهد؛ توسط راهنمای مستند سازی (منوی ابزار راهنماها مستندسازی) تهیه می شود.