پسوند فایل BYTES
تولیدکننده : Unity Technologies
فایل مورد استفاده Unity، برنامه ساخت بازی سه بعدی است؛ حاوی داده دوتایی از فایل موجودی متن (معمولا با پسوند .TXT اما نه محدود به آن) است؛ به صورت موجودی متنی بارگذاری می شود و از طریق مشخصه بایت ها قابل دسترسی است؛ این پسوند باید به صورت دستی به BYTES تغییر کند.
نمونه پسوند BYTES مورد استفاده می تواند تغییر پسوند .JPEG و قرار دادن آن در پوشه "منابع" باشد. سپس از زیربرنامه نشان داده شده استفاده کنید:
//Load texture from disk
TextAsset bindata= Resources.Load("Texture") as TextAsset;
Texture2D tex = new Texture2D(1,1);
tex.LoadImage(bindata.bytes);