پسوند فایل FXL
تولیدکننده : Crytek
فایل تهیه شده با CryENGINE SDK است، مجموعه ابزار برنامه که برای تهیه بازیهای سه بعدی به کار می رود؛ مجموعه ای از حالات چهره برای کاراکتر سه بعدی را ذخیره می کند؛ می تواند شامل حالات سخن گفتن یا شکل های نگرانی، شادی، عصبانیت و سایر موارد باشد.
فایل های FXL حالات چهره برای مدل کاراکتر (فایل .CHR) را نگه می دارد. فایل FXL مورد نیاز برای بارگذاری کاراکتر در فایل .CHRPARMAS مشخص شده است.
فایل زبان FaceFX
فایل آغازگر نوشته شده با استفاده از FaceFX است، برنامه ای که برای ساختن انیمیشن های چهره در بازی های ویدئویی به کار می رود؛ فرمان های اجراکننده دستورالعمل های برنامه، مثل ساخت طرح چهره، نشر یک بازیگر یا چینش یک انیمیشن را ذخیره می کند؛ برای اجرای عملیات تکراری مفید است.
فایل ها FXL یک سری از دستورالعمل ها را ذخیره می کنند که می توانند به صورت دستی و جداگانه در خط فرمان FaceFX وارد شوند.