پسوند فایل CAL
فایل تهیه شده توسط 3ds Max، یک برنامه مدل سازی و انیمیشن سه بعدی است؛ حاوی مقادیر تنظیمی برای حالت دوپا است که در حالت تنظیم وضعیت Talent ایجاد می شود؛ برای اضافه کردن اطلاعات وضعیت به ساختار پیکره به کار می رود که به فرمت .FIGذخیره شده است.
نکته: یک دوپا در واقع یک پیکره دارای دو پا مثل یک کاراکتر انسانی است.
گرافیک رستر CALS
تصویر رستری 1 بیتی (سیاه و سفید) است؛ می تواند با استفاده از فشرده سازی CCITTگروه 4 از حالت فشرده خارج شده یا فشرده گردد؛ در نسخه های نوع 1 و 2 در دسترس است اگرچه نسخه 1 رایج تر است.
CALS مخفف "کسب پیوسته و پشتیبانی چرخه حیات" است. این استاندارد توسط وزارت دفاع آمریکا به عنوان روشی برای کسب اسناد نظامی به صورت الکترونیکی تهیه شده است.
لیست انیمیشن کاراکتر CryENGINE
فایل تهیه شده با استفاده CryENGINE SDK است، مجموعه برنامه ای که برای تهیه بازی های سه بعدی به کار می رود؛ لیستی از همه فایل های مجموعه انیمیشن (.CAF) به کار رفته برای حرکت کاراکترها در بازی را ذخیره می کند.
نکته: در CryENGINE 3.3، فایل های CAL با فایل های .IK و .SETUP به صورت یک فایل منفرد .CHRPARAMS ادغام شده اند تا پیکربندی انیمیشن کاراکتر ساده سازی شود. بنابراین فایل های CALدیگر به کار نمی روند.
فایل تقویم
تقویم ایجاد شده توسط برنامه های متنوع طراحی تقویم Broderbund است؛ حاوی تاریخ ها و رویدادهایی است که با ماه ها جدا شده اند؛ ممکن است شامل تصاویر سفارشی برای هر ماه و فرمت دهی تعریف شده کاربر است.